Lillejul..

Idag är det lilljulafton det är en super mysig kväll tycker jag, först ska man bara ta igenom sig detta lilla tuffa arbetspass som väntar 8.30.19.30 då man gärna bara sitter i kassan hela dagen för när man är uppe på golvet är man ngt köttstycke kan man känns sig som ibland alla springer efter en och alla ska ha hjälp, vilket är himla roligt men ibland kan jag bli lite irriterad för står man med en annan kund och hjälper kan folk ändå komma fram o störa och säga ursäkta en snabb fråga bara?! Och även om det är en SNABB fråga måste jag ändå avbryta med kunder jag håller på med vilket jag inte tycker är rätt då får man be dem lite snälla att vänta på din tur..
dem vanligaste frågaorna nu är
-vart står glöggen?
-har ni öppet på julafton?
-kan man dricka vin till julmaten?
-vart finns presentkartongerna?
:-)
Igår jobbade jag över till 21.30 så kändes inte som man rikigt han hem och sova ens haha!!
Ha en mysig dag alla nära o kära!! Själv ska jag tillbringa min kväll hos bästa farmor!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en mysig kväll :))

Puss

2011-12-23 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0