Julbak hos Petra!

I Torsdags hade vi julbak hos Petra var super mysigt, det blev lussekatter,knäck,rocky roads, Mozartkulor, chokladfuge! Jag glömde ta foto på allt för det blev lite stressigt mot slutet, jag smet iväg till Annas salong för lite massage då jag har väldigt ont i rygg och armar! Det va super härligt men det gjorde väldigt ont men ändå skönt haha! jag behöver gå lite oftare för hade verkligen massa knutor o skit! Aldrig har det gått ut i armarna men har det gjort nu!
Sedan ringde bellas chef hon skulle börja jobba kl 15 men en tjej hade blivit sjuk så dem undrade om jag kunde hjälpa till så det gjorde jag, jag o bella fick lämna sofie o petra med sista saken som vi inte hunnit göra och disken! Robban fick köra oss till teaterbaren så blev väldigt stressigt men vi han! Så vi jobbade 15-20.30! var himla roligt!
Dessutom jobbade sara o ida som jag känner så var himla kul! Även Ariel jobbade som jag inte känner, fast jag vet ju vem han är! Trevligt!
Några bilder blev det iallafall..
Bella som varit i faret om ni ser något konstigt på plåten haha!!!
tack för en mysig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0