Börjar med en ledig dag..

Denna veckan är jag ledig idag och lördag, dem ringde nyss från jobbet o frågade om jag kunde jobba över två timmar imorgon tillsammans med två till, vi skulle packa upp o snygga till butiken, kanske har dem haft mycket att göra idag när det är Lussevaka.. för det är väll inatt man "festa"? borde va natten till Lucia, va ju ett tag sen man va ute på lussevakan haha!!
Vakande vid halv nio idag, tvättade sängkläder, plockade undan lite o tog ett ryck med dammsugaren!
Tog på mig massa kläder och gick ut på en liten promis, smsade farmor o kollade vad hon gjorde, hon svarade snabbat att hon var hemma så då bestämde jag mig för att gå dit och säga hej!! Fick såklart hennes goda bullar o kolakaka så det var bara att gå en extra lång runda hem sen ;-) Myspys!!!
Helgen har vatt jätte mysig bara slappat o haft mys med Elias <3
Ikväll kommer söta Malin hit en runda, jag tänkte bjuda på biff stroganoff hoppas hon äter det hihih, sen blir det bara massa skit snacka tror jag :-) fick ställa in vår förra dejt så va jätte längesen vi träffades ska bli kul att se henne!! Borde det inte vara förbjudet att vara såhär snygg!!!!?
Trevlig kväll mina läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en mysig kväll :)

2011-12-12 @ 19:11:31
Postat av: Anna

Ja, fööör snygg är hon!!



Vikten är ju lite kämpigare för mig eftersom jag har min dumma Pcos, också lättare att hå upp än andra.... Så jobbigt!



Ses snart? Kraaam

2011-12-12 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0