åååå inget för mig..

Nej det är då inget för mig att ligga hemma och vara sjuk, det är sååå tråkigt! Vet inte om jag mått så här dåligt någon gång fy attans!! Det tog 24timmar exakt tills Rickard oxå blev kass, dok hade han "tur" och blev inte alls så kass som jag blev han blev BARA dålig i magen.. Igår låg vi båda exakt hela dagen sa knappt hej till varandra bara, båda va helt slut, idag känner jag mig bra men jag är fortfarande öm i magen och väldigt trött! Jag har vatt uppe små stunder idag men Rickard har bara legat! han ska vara hemma imorgon oxå men jag ska försöka jobba mig igenom mitt lilla nätta pass 9-19.30 såhär en fredag innan jul, puh kommer bli tufft men ska göra så gott ja kan!!
Åt lite soppa till Lunch, nu ska jag snart göra lite kvällsmat och hoppas det smakar bra!! man har ju rasat några kilo på vågen men kanske inte så konstigt när man är helt tom i kroppen, dem kommer jag snart gå upp igen, tyvärr haha!! Annars kunde man ju fått ngt positivt med sig kan man ju tycka hihi..men icke!!
Vet det är fel men känner paniken hur mycket pengar jag förlorat på att vara hemma dessa 3 dagarana :-/ snyft..
kramizz!!

Kommentarer
Postat av: Amme

Tur du såg piggare ut idag vännen.

Kram på dig

2011-12-17 @ 16:57:24
Postat av: sandra

Kul att du läser min blogg Amme, det visste jag inte!! kramizz

2011-12-19 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0