trissst..

Ååå jag är så trött på att vara förkyld, men idag är jag mycket piggare iallafall..så imorgon behöver jag inte vila mig hela dagen!

Igår förmiddag ringde Petra mig hon skulle fråga en sak, då sa hon att dem skulle åka till Eko och handla lite.. jag följde med dem dit var skönt att komma ut liten runda även om jag inte hade orkat mycket mera.. jag hittade lite blommor, tandkräm,sköljmedlel och lite sånt smått å gott! När vi kom fram till kassan ser jag att jag inte har med mig mitt och Rickards betaltkort.. hahah.. jag hade inga pengar med mig heller.. jag la av vårt kort när jag åkte på semester sen har jag inte tänkt på att lägga in det igen i plåmboken haha.. Det blev en billig runda för mig men lite dyrare ör Petra :-)
Idag har jag inte gjort ngt alls faktiskt.. la mig ute i skuggan innan och vilade en stund! Tror att mamma snart dyker upp på en fika!
När jag var inne på jobbet i fredags för att kolla när jag börjar nästa vecka fick jag vet att jag börjar på mån 8.30-18.30 sedan ska jag vara med på en inventering sådär 4-5immar.. plus att våran VD för systembolaget kommer på besök, snacka om att gå in hårt direkt!! Puh.. lar vara helt slut efter den 14-15timmars passet.. ta slut på mig direkt sådära haha..
Älskar denna bilden jag tog på Rhodos, måste framkalla några av dem :-)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jättefin bild gumsan, längtar tillbaka till Rhodos...var så mysigt där! Hoppas vi ses snart! Kram

2011-09-01 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0