Trevlig lördag!

I Lördags jobbade jag över liten stund sedan hem och fixa till sig för lite mys i Åhus hos goda vänner! Vi samlades hos Tessa o Björn för ett glas vin och lite snack innan vi skulle till Äspets rökeri där vi bokat bord, 12st var vi super kul! Karl-Oscar var hemma över sommaren nu lite så Tessa hade snackat med honom om han ville hänga med och det gjorde han så det va super kul,inte sett han på många år..Han var lika rolig som han var under skoltiden :-)
Maten på äspetsrökeri var jätte prisvärd och väldigt god och där va jätte mysigt att sitta..dok skulle jag tagit mygg stift på benen ajaja... Servicen på stället var dok det sämsta jag varit med om någonsin, väldigt tråkigt men till slut skrattade vi bara åt det och hade väldigt roligt!
Vi gick vidare sen till åsikten och tog en cider, dok ingen dricka för mig jag var så mätt o nöjd!! var en jätte trevlig kväll!!
Tack vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv :) Supertrevlig kväll blev de:)

2011-08-01 @ 20:16:27
Postat av: Robin

Hur fan ser jag ut på det kortet! :) hahaha

Ser ju helt efterbliven ut!!

2011-08-01 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0