Hemma igen till hösten..

Inatt när Robin och Rickard hämtade oss så bara spöade det ner fy för vilket oväder att komma hem till blää..
Vi har haft en helt fantastisk vecka men lite fest, massa sol,massa bad, massa god mat, massa skratt och bara massa slappande :-) jag är så nöjd över denna resan och den va värd varje krona! Linda var en underbar reskompis, men det tvivlade jag aldrig på, hon är en av mina närmsta vänner, så glad jag har henne!
Denna resan kommer vi alltid att minnas...
Idag vaknade vi halv elva, jag smsade petra och fråga om hon kunde fixa frukost hihi så en timme senare var vi där :-) snackat om att åka till göteborg som imorgon men petra har varit sjuk och jag varit i väg nu så inte rikigt kunnat planera..vi snackade imorse och petra mår bättre så sticker imorgon bitti till liseberg! jag mår inte super bra just nu men hoppas det inte blir ngt av det, kan va min tand som spökar men hoppas inte.. hade ont i fre oxå då kände ja mig oxå lite slapp o hängig!
ska snart krypa ner så jag är pigg imorgon (förhoppningsvis)
Innan idag tänkte jag att det va trist att man inte blivit bjuden till nån kräftskiva älskar ju sånt, tänkte om man skulle fixa något? en timme senare får ja sms av syrran stod typ sugen på kräftskiva 27aug+! undrar om hon läste mina tankar.. mums.. rickard får grilla en köttbit eller ngt ist!!
Bjuder på några bilder från resan dok finns alla på facebook, fast alla mina läsare har inte det så lägger upp några här oxå -) eller oxå är inte alla mina läsare vänner med mig på fejjan kanske??

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för denna underbara resa :) utan dig hade det aldrig blivit möjligt för robin att ge den i present till mig:)

Kommer aldrig glömma denna resa, tänkte på den senast inatt när vi skulle sova å robin snarkade.. Då hade de vatt bra med öronpropparna å givetvis följa bruksanvisningen haha :))



Jag e oxå glad att jag har dig som vän <3



Hoppas din tand blir bättre snart..



Puss

2011-08-16 @ 11:51:26
Postat av: Tess

Åh va mysigt ni verkar ha haft! Härliga bilder!

2011-08-20 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0