Göteborg!

Tänkte bjuda på några foto från Liseberg!!!
Vi körde upp vid halv nio, körde direkt till hotellet och fick nyklarna till rummen och garaget! Sedan gick vi till Liseberg.. vi hade beställt åkpass via nätet så gick före i långa köerna vilket va super skönt :-)
Vi var på liseberg vid 13 till nästan dem stängde 23 haha en heldag! bellas gamla skolkompis sebbe från Göteborg gjorde oss sällskap, likaså fredriks lilla syster Johanna! Sista timmen var jag o petra lite sega vi mådde inte helt hundra och det började bli kallt så vi gick och satte oss inne på en restaurang och fikade!! Det var hur mysigt som helst! dagen efter åt vi god frukost och tog bussen ner till nordstan för lite shopping! Blev inte så länge för våra ungdomar var inte så shopping sugna så vi tog bilen och börjde vår hemresa! men jag han shoppa 2 saker på gina och 2 toppar på veromoda hihih..
vi stannade i halmstad och åt lite lunch!!! haft det super trevligt!
Idag är min första hemma dag på semestern om man inte räknade i mån men då var det mest sova,packa upp och packa om haha.. så varit skönt i dag att bara slappa hemma,tvättat osv!!
inget planetat i helgen heller känns konstigt hihih!!! men nu börjar helgerna i höst få in lite bokningar vilket är skönt tycker jag så man har lite små saker att se fram emot ;-)
Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi verkar ju ha en hel del "gemensamma vänner", världen är allt bra liten! Stor kram till dig

2011-08-20 @ 17:41:52
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0