Tröttt..

aaa så trött på att vara trött, sen gör inte min allergi medicin det bättre aaa jädra pollen o skit!!
Skulle kunna gå och sova nu direkt..
var ute och joggade en runda igår, kryss i taket.. har satt ett litet mål, för måste börja röra på mig lite.. 20min om dagen.. jogga eller bara gå en runda.. vet 20min låter ingenting men det är bra att ha små mål och sen ta länge promenad så är det bara bonus hihi.. idag var ja ute på lunchen en halv timme nästan.. bara gick en runda!!
Man måste börja någonstans!! Tänkte ibland när jag ska åka buss till eller från jobbet kan jag hoppa på en hållplats bort och gå dit.. små saker bara :-) min kondis är inte bra alls..
Imorgon är det jobb 9-19.30..
Sovgott mina vänner!!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Linda

Min kondis e också urkass....blir trött för minsta lilla :( Duktig du e som börjar nånstans...så småningom kommer du orka mer än 20 minuter :)



Puss

2011-04-28 @ 16:50:42
Postat av: Faster

Köp annan allergimedicin som du inte blir så trött av till exempel cetirizin, har hört den ska va bättre :) lycka till! Duktig du är som tränar! Kram

2011-04-29 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0