Sol,söndag och slappat!!

Idag har det varit en underbar vår dag! vaknade dok inte förrän halv elva, det hör inte till vanligheterna men vi dansade hela natten lång så var kanske inte så konstigt att man var lite trött!!

Hade en riktigt trevlig kväll här hemma igår men lite trevligt folk, vi var 9st.. drack lite gott och spelade rappa kalja var riktigt roligt!! Sedan blev det grand och massa dans!!
Var så tråkigt att lilla Ebba blev sjuk igår så syster o andre kunde inte komma :-( tråkigt hade sett fram emot att ha dem med här!!
Igår på dagen var jag faktiskt ledig var jätte skönt, hör inte till vanlig heterna att jag är ledig en lördag! Vi åkte ut till skolösa och jobbade 3timmar, Rickards pappa behövde hjälp! Sedna blev det maxi, petra bjöd på grillad hamburgare innan vi skulle ha gäster så var himla skönt!! hade tänkt jag skulle städa hela lördagen men när jag kom hem i fredags kväll hade älsklingen reda städat allt, och jag fick en god middag...ååå var så skönt!! Underbara älsklingen!!
Imorgon har jag ett långt jobb pass 8.30-21.30.. tre sista timmarna är en amarone provning, trevligt!!
Vill tacka Linda o Robin för all hjälp med våra nya ute möbler, tack så mycket!!! Ni är bäst!!
Kramizz på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för helgen gumman, lika trevligt som alltid :)



Va så lite med möblerna, vi körde ju bara hem dom till er..himla fint blev de :))

Puss

2011-04-17 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0