Sanna Vänner..

Träffa Marie och Sanra igår på jobbet,Marie handlade några cider.. Hon sa att hon skulle hem till Sara..
jag och Rickard hade inget planerat han ville bara vara hemma för han skulle upp och fiska tidigt idag!!!

jag grubblade sedan hela dagen om jag skulle smsa sara och fråga om man kunde hänga på,varit kul inte träffat dem på väldigt länge,vet inte varför det blivit så.. Vi har aldrig varit så jätte nära vänner men festade ofta tillsammans innan och hade kul tillsamman och har en del gemensamma vänner!!

Jag kom hem och satte maj vid datan såg att sanra hade skrivit att hon var party sugen( Händer ju inte varje helg) hihih.. vi började smsa lite!!!

Marie skulle fråga sara om sanra kunde hänga med, jag tänkte jag kan ju smsa henne själv!!!

Fick sms av sanra sedan att hon skulle med Marie dit.. jag väntade på svar fortfarande..

Såhära skrev jag,

Hej gumman! Ryktet går, finns det plats för en party sugen tös till?? :-)

Jag fick svar efter typ 30min

hej! Vi är bara några som ska fira min födelsedag,men vi ses kanske ute!!

eee japp slag i magen kallas det,  men jag tänkte sitta själv och förfesta så klart jag vill träffa er ute sen..ee what?
Alla som känner mig vet att i min värld kan man inte säga nej så..

Marie sa inget om att dem skulle fira hennes födelsedag,för det visste inte jag och inte marie heller..men nu i efterhand kunde jag ju ha räknat ut det.. (jag har varit bjuden till henne 2-3gånge innan och då har hon fyllt år)

Sedan blev det lite sms fram och tillbaka med sara, och hon skrev sen jag fick komma men oj hur kul kändes det då?? jag kände mig som 14år...Hon skrev hon inte visste jag satt ensam?? Men hallå jag frågade inte om jag fick komma med ett gäng kompisar jag skrev finns det plats för en tjej till??

jaja jag blev lite ledsen men kom på att varför lägga energi på det??! jag har SSÅÅÅÅ många vänner som tycker om mig :-)

Lite tråkigt bara för hon umgås med några tjejer jag tycker väldigt mkt om som jag inte heller festat med på länge!!

sanra erbjöd sig att vara med mig istället men klockan hade blivit ganska mycket och jag var inte sugen längre..
Kröp ner i soffan med älsklingen och såg lite på en tråkig film haha..

vet att sara läser detta men jag bryr mig faktiskt inte om det!!! kanska vi missupfattat varandra men jag missuppfattade inte hennes svar med att vi ses kanske ute!!!!!!!!!!

Jag slutade bjuda henne till mina fester för jag aldrig blev bjuden tillbaka,man tröttnar till slut!!

Idag har jag världens tråkigaste söndag...kanske är jag arg fortfarande!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanra

Jag tycker iaf om dig massor..! Hoppas du vet det! Puss

2010-09-12 @ 19:07:38
Postat av: Tess

usch.. vet hur de känns.. sådana "vänner" e verkligen inget o lägga energi på, men ja vet me att de e svårt o låta bli o reagera!!! stå på dig Sandra.. :)

2010-09-12 @ 19:21:43
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: sandra

vet jag sanra :-)



tess,tråkigt att du inte bloggar längre :-( Man vet vilka vänner man har,och dem har man alltid!!!

2010-09-12 @ 19:35:50
Postat av: Linda

Jag tycker om dig oxå, de vet du vännen :)



Förstår fortfarande inte hur hon kunde skicka så till dig " vi ses kanske ute"....men men, hon e inte värd att va din vän, absolut inte efter detta.



Puss

2010-09-12 @ 19:46:18
Postat av: Sara

Du får absolut känna som du vill Sandra. Jag sa till dig igår hur jag ser på saken och känner inget behov av att diskutera detta mer!

2010-09-12 @ 20:16:16
Postat av: Johanna

Orka.... Lägg ner och ta det som en vuxen människa istället!

2010-09-12 @ 20:20:30
Postat av: sandra

Orkar inte heller diskutera mera,bryr mig inte längre,blev ledsen igår.. hade inte gjort ngt om du sagt nej till mig och sanra,men säga att sanra gärna fick komma och när jag fråga 10min senare kunde vi ses ute..det gjorde mig ledsen..

2010-09-12 @ 21:12:11
Postat av: Anna

jag tycker det är skönt o se lite känslor! Sandra, du är oftast alldeles för snäll så BRA att du säger ifrån!



Det är det värsta jag läst på länge, kan bara inte fatta hur man kan säga/skriva/tycka så? Hur gamla är vi? Nä.. sånt hänger man inte i granen gumman! JAG TYCKER MASSOR OM DEJ så du vet! <3



Massa kramar

2010-09-12 @ 22:12:12
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tess

Ja jag saknar att blogga,men när folk skulle skriva onödiga saker för man lättade sitt hjärta lite. De kändes. Tillslut somm att jag fick tänka mig för innan jag skrev något. De gick så låbgt att någon "tog åt sig" av de. Jag sktev o skulle polisanmäla o sånt. Sjukt löjligt så jag låste den. Om ja börjar igen så skickar ja ut lösenordet :) o försöka o inte ta åt dig av löjliga kommentarer som den "johanna" skrivit. Din blogg dina tankar. Kraaam

2010-09-13 @ 06:53:26
Postat av: Helena

Varför reder du inte ut situationen med Sara istället för att lägga ut ett inlägg som bara gör att du framstår som typ 15 år??

2010-09-13 @ 07:28:59
Postat av: Sara B

Att du orkar. Måste du alltid skriva jag e ledsen, jag e glad. Fattar du inte att alla som läser din blogg skrattar bakom din rygg. Ja du har rätt när du skriver att du känner dig som en 14 årig för det känns som att denna blogg är skriven av en sådan. Skaffa dig ett liv. Bra gjort SARA.

2010-09-13 @ 08:12:24
Postat av: Ullis

Detta är ju helt overkligt...BRA att du säger ifrån! BRA att du inte låter någon köra med dig! BRA att du har en blogg som faktiskt är till för att man SKA skriva om upplevelser och känslor. Vet precis vilka jag tycker uppför sig som 15 år...Sara B kan inte vara mer än max 12... Älskar dig vännen! Stor KRAM

2010-09-13 @ 09:49:35
Postat av: Emma

Ta inte åt dig av kommentarerna ovan som inte är värda din tid!

En blogg är väl ändå till för att man ska kunna skriva om vad man vill, det är ju DIN blogg!

Klart att det känns pissigt för den där Sara att läsa ett sånt här inlägg om sig själv, men vad tusan det kan hon gott ha med sig eftersom hon själv skötte det hela ganska dåligt!



Man behandlar andra så som man själv vill bli behandlad, så jag hoppas att den där Sara blir ordentligt utstött någon gång så hon får känna på hur det känns - KARMA!



Stå på dig Sandra!

2010-09-13 @ 15:19:31
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Emelie B

Hej! Vi känner inte varandra men du gick i samma klass som ett ex till mig och ville bara säga att du verkar vara en super trevlig tjej!Trist att det ska bli så men förstår dig, hade med blivit ledsen o arg om någon behandlat mig så... Bara att stå på dig!! Dessutom har du väl all rätt att skriva vad du vill i din blogg... Kramar emelie

2010-09-13 @ 15:31:16
Postat av: Carolin

är inne o läser lite då o då här i din blogg, fattar inte varför folk ska kommentera om dom inte har nåt vettigt att skriva. Det är din blogg o du skriver vad du vill anser jag, sen de som inte kan hantera det (de som måste kommentera o vara småelaka) kan ju helt enkelt strunta i att läsa. Är ju inte svårare än så! Stå på dig!

2010-09-13 @ 17:47:26
Postat av: sandra

Emelie B, vem är du? :-) och vem är ditt ex som gått i min klass?? Blev ju nyfiken hihih!!



Carolin? vem av dem? nån jag känner??

2010-09-13 @ 18:36:40
Postat av: Lena

Det e klart att man i sin blogg ska skriva vad man vill och tycker. Dock får man då räkna med kommentarer som kanske inte alltid är roliga. Jag skulle ALDRIG hantera en sådanhär situation genom att hänga ut ngn på en blogg, för mig är det omoget. Ta det med personen det berör istället för att blanda in alla andra!

2010-09-13 @ 19:52:06
Postat av: Emelie B

Jadu;) va tillsammans med Tobbe ett tag för väldigt längesen när ni gick hotell o restaurang.. Trillade in här av en slump faktiskt, och kunde inte låta bli o lägga en kommentar.. Hoppas allt löser sig!! Kram

2010-09-13 @ 20:24:37
Postat av: sandra

Aha Lilla goa Tobbe Bobbe..

Är det du som var med din sambo och handlade av mig på systemet i veckan kanske? jag hade en himla trevlig kund innan er kanske? kan det vara du? :-)

2010-09-13 @ 21:32:37
Postat av: Emelie B

det kan ha varit jag ja;) ja han var väldigt trevlig han, antar att det är en del sådana kunde.. Tyckte du hanterade honom väldigt bra, kan inte vara lätt alla gånger..

2010-09-13 @ 21:57:02
Postat av: Emelie B

det kan ha varit jag ja;) ja han var väldigt trevlig han, antar att det är en del sådana kunde.. Tyckte du hanterade honom väldigt bra, kan inte vara lätt alla gånger..

2010-09-13 @ 22:05:11
Postat av: Fia

jag håller med, jag är ju likadan i våra egna bloggar får vi vara ledsna, glada, sura, och arga utan att behöva kommentarer om det, jag menar, vem har inte ett växlande humör? och det är faktiskt bra att skriva av sig.



Jag vill iallfall få fortsätta läsa!



pusskram!

2010-09-14 @ 14:30:40
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Carolin

nej vi känner inte varann. Vet knappt hur jag kommit in här från första början :) Jag är uppvuxen i Rinkaby så jag vet iaf vart du bor ;)

2010-09-14 @ 16:26:14
Postat av: Sofie K

Hej gull sandra!Tycker bara det är ett sådant löjligt beteende från den eller de personerna som måste klaga på vart enda sak man skriver...det är ju för fasiken DIN blogg sandra och DU skriver precis va du tycker o tänker, passar det inte dom så kan de ju dra åt skogen!

Jag älskar din blogg iaf sandra och läser den lite då o då,men kommenterar inte alltid förlåt!Men stå på dig gums...du är stark och de töntarna ska inte knäcka dig!!

Pussss

2010-09-15 @ 08:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0