Lycka!!!

Marie och Rasmus blev föräldrar ikväll till en gosse, en liten Anton!!
Vi är så glada och lyckliga allihopa!!!
Marie och Rasmus var på förfesten igår hos Linda, alla fråga hur hon mådde osv, hon kände inte ngt speciellt men hade lite ont i ryggen.. sa till henne att jag hoppades det va sista gången jag såg henne gravid för denna gången iaf!!
Tyckte dem fick lite bråttom hem från festen.. och om ryktet stämmer åkte dem in inatt när vi andra dansade på grand!!!
ÅÅ väntar på att få höra allt, tycker Marie är så jädra cool!! :-)
Lyckönskningar från mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

GUD VA UNDERBART!!! Grattis tilllyckliga föräldrarna!! :)



Jag e också nyfiken, hihi!



Kram

2010-09-26 @ 23:13:09
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Så mysigt, stort Grattis till dem! Tänk vad livet ändras snabbt...från förfest till föräldrar från den ena stunden till den andra...livet är underbart! :-)

2010-09-28 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0