så var helgen redan slut...

Ååå vad helgen går fort, fast kanske inte så konstigt jobbar ju alltid till 19,30 på fredagarna nu mera och till 14,30 på lördagen så blir ju inte så mycket helg!!!

I fredags när jag slutade åkte vi hem till Petra o Robban och såg idol, tycker att många är så himla duktiga!!!
Som sagt jobbade i lördags oxå, vi hade inget planerat alls på kvällen..
Det var meningen att Linda o Robin skulle åka till Helsingborg och hälsa på en kompis men blev aldrig något så började smsa med Linda och sedan var det bestämt att vi skulle laga tacos och spela lite spel hemma hos oss!!
Linda var lite sleten sedan fredagen personalfest så blev en lugn kväll här haha..
Syrran smsade mig i samma veva som när jag och Linda planerade kvällen, dem var oxå lite sugna på att göra ngt.. så dem kom oxå hit.. vi åt tacos och spelade lite buzz.. En trevligt och lugn lördag!!!
Imorse åkte Rickard hem till hans föräldrar, han skulle hjälpa dem att fixa lite i huset, och nu är dem på handbollen så får vänta ett par timmar till på honom sedan blir det nog bara mys i soffan!!!
jag har bara varit hemma idag, plockat undan lite från igår,diskat och tvättat men blivit några timmar på soffan oxå faktiskt :-)
jag är lite party sugen så tänkte se om någon är sugen på att festa lite 30e okt :-)
Hejsvej!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt med oplanerade kvällar som blir så lyckade ändå.



Hihi namnet kommer när vi är 100% på att det blir just det - nu känns d iaf helt rätt!!! :)

2010-10-17 @ 22:31:00
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0