Mys frukost..

Idag åkte Jag och Jenny hem till Anna o Hedda kl 9 imorse!! Jenny hade köpt med sig god frukost!!
Såå sjukt det var första gången jag var inne i Annas hus,varit utanför ett par gånger!! Vi bor så himla nära och ses så sällan nu får det bli skärpning!!!
Det blev massa bebis mys, massa tjej snack, massa skratt.. Var så himla härligt att träffa dem alla!!
Visst jag kände ju mig lite utanför när det gällde..

* Bebiskläder och storlekar
* Att vara gravid
* Förlossningen
* Värkar
* Gravtest och ägglossning
* Att vara mammaledig
* sjukhusets nät trosor...hihih

Japp jag kan nog göra listan lång hihih men jag kände mig utanför på ett kul sätt, för det var skoj att höra deras berättelser.. jag sa dok till dem att jag inte ville höra för mkt detaljer hahah :-)
var en himla mysig stund hemma hos Anna!!! Tack tjejer!!!!





Klär det mig? hihihih!!!
Hon är såå himla fin!!!

Åkte in till stan sedan... gick en snabb runda..
jag har tappat mitt Tomas sabo armband med en del berlocker i och det är jag såå jädra ledsen för..idag gick jag in för att jag tänkte att jag skulle köpa ett nytt armband.. berättade att jag tappat mitt gamla..
Då fråga om om jag anmält det till mitt försäkringsbolag... För hade jag en del berlocker i det tyckte om att jag skulle göra det.. har jag inte tänkt på, vet kanppt vad jag har för försäkringar..

Åkte hem utan armband och ringde mitt försäkringsbolag!! Och jag hade sådan drulle försäkring!!

Så fick skiva ner vad jag hade för berlocker och vad dem kostade som tur var fick jag en lista av dem i affären så jag kunde veta vad alla berlockerna kostade!! Det var visserliggen 1500kr i självrisk men armbandet var betydligt dyrare än det.. så nu får jag lite över 2000kr att handla ett nytt för..Då har dem redan dragit av 1500kr.. Blev jätte glad trodde inte att det var så enkelt.. inte tänkt på försäkringen.. men vet ju jag betalat ngt varje månad så nån försäkring visste jag att jag hade!!! SNART KAN JAG KÖPA ETT NYTT TJOHOOO!!!

hejsvej!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul med frukostmys och bebismys :)



Du passar väldigt bra med Hedda i famnen :) Å fin tröja har du oxå på dig :)



Skönt ang armbandet :)



Puss

2010-10-26 @ 18:53:42
Postat av: Zara

Man får många härliga skratt när Marcus är med:)

2010-10-26 @ 19:14:02
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Anna

tack själv gumman!!! :)



hahaha, ja de där nättrosorna är ingen höjdare!! Vänta bara! Jag fick dessutom ha dem en hel vecka hemma också eftersom jag hade den där räliga katetern.. undra om Foffo va sugen på mig då?? ;)



Jag tycker absolut det klär dej att va mamma! LÄNGTAR



Hedda tackar också för allt mys idag!



Pussen

2010-10-26 @ 19:58:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Klart det klär dig!!! =)))

Viska är mina föräldras hund som vi är passar..



Hoppas allt är bra med dig - skönt med armbandet!

Kram

2010-10-28 @ 09:43:57
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: emme

Tja du gumman, vissa grejor behöver du då inte va avis på, hihi.

2010-10-28 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0