Hoppas att jag är mig själv igen..

Heej!!!
jag har inte mått så bra på sista tiden,jag vet inte riktigt varför jag har bara inte mått bra.. Jag har inte haft lust till ngt,varit lite tyst,trött,sur och bölig..
Det har hänt mycket roliga saker runt mig på sistonde och en del tråkiga saker som jag är väldigt ledsen över men jag hoppas att allt bara leder till det bästa!!!
Vill att okt månad bara ska vara över nu för den har varit tuff för mig när det gäller penga biten och klart att det tar på humöret, jag fick bara 2 veckors lön nu för jag hade 2 veckors sem och det har varit tufft men helt klart värd semestern :-)
Idag vaknande man av detta i tidningen, det är min kära farfar dem skriver om.. ibland bara kan man inte sluta att tänka.. tänk om? varför gjorde dem inte så? var allt ett magsår från början bara??
Tänker ofta på sig farfar och saknar dig så mycket!!
http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1263828/Man-med-blodande-magsar-avled.html
Idag är jag så stolt över mig själv tycker jag varit så duktig.. jag har gjort cellprovet.. jag är tacksam att min kära vän fick mig att göra detta..det var inget kul alls fy fan..
-slappna av så går det bättre och känns inte så mycket då...
mm säkert att jag kunde göra det....
När jag var klar och hade torkat tårarna gick jag på stan och köpte ett par jeans,tröja och bh..så nu får jag klara mig på Rickard resten av månaden.. tyckte bara jag var värd det :-)
i Söndags var det dop för lilla Ebba, det var så himla fint och jätte mysigt!! jag fick så mycket beröm från prästen för min lilla dikt jag läste.. jag hade skrivit om en dikt jag hittat på nätet,så kan ju inte ta åt mig all äran själv men kul att han gillade den :-)
var på öl provning igår på jobbet, störst,bäst och starkast usch inget för mig blää..
saknar mina tjejer, måste hitta på ngt kul snart...
Tog inte så mycket foto på dopet,petra fixade den biten så ska ta lite av hennes foto!!
men jag måste visa tårtan dem var så himla fina..
systrarna hade gjort rosa negerbollar oxå!!!
hade så ont i ryggen förra helgen :-( usch...
Fick ett sms av världens bästa faster att en massage tid var bokad och betald till mig..jag blev så himla glad att jag började gråta.. jag gick dit var så himla härligt hade massa skit i ryggen som hon knådade ut ajaja..var skönt ont som jag förklarade det!! Tack så jätte mycket faster,du är bäst!!!!!!
Säger grattis till syster och Andre oxå som köpt hus och flyttar 1 nov snabba ryck ;-)
Älsklingen är och ser fotboll hos Macke, ska slänga mig i soffan nu tror jag!!!!
Kramizzz på er mina läsare (om jag har några kvar)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ibland har man sånna dagar, det bara är så! Jag vet hur det känns men trösten är väl att det bara kan bli bättre! :D STOR kram från mig

2010-10-12 @ 21:38:36
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är en trogen läsare:)



Kul att du börjat blogga igen :)



Hoppas att börjar må bättre snart igen:)



Va kul att din syster och andré köpt hus :))



Längtar tills den 30 okt, då ska i hitta på nåt :)



Puss



2010-10-13 @ 08:49:24
Postat av: Anna

Vännen min.. man kan inte va på topp alltid. Jag tycker du allt som oftast är tapper och glad! Jag är stolt över dej att du gjorde cellprovet, vet ju vad du tycker om allt vad sjukvård heter. Lite shopping va det minsta du förtjänade.. Duktiga du! :)



Önskar jag kunde hjälpa dej. Hemskt o läsa om din farfar! När hände det? Ett par månader sen? Förlåt att mitt minne e så kasst...



Hoppas vi kan ses nästa vecka!



Kramar

2010-10-14 @ 19:15:25
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Härligt att du är tillbaka! Älskade vännen...vill du ska må bra. Vi måste nog ses snart känner jag, kram

2010-10-17 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0