Finns ju bara inte...

Jag har varit förkyld,fått hoppa in och jobba extra,Anna har varit kass vi har flyttat på våran dejt så många gånger nu..

Men idag skulle jag äntligen få komma hem till dem och gosa lite och tragga lite med Anna.. hade sett fram emot det så länge nu!!!
Vad händer då?? Jo Rickard vakande inatt med hög feber.. jag tänkte direkt att detta är ju inte sant..
Jag tänkte att jag kunde föreslå till Anna att vi kunde ta en promenad idag ist så behövde jag inte flåsa på dem fall nu jag är smittad..
Men när jag går upp i morse så är det grått och trist och bara regnar.. Får se om det blir en promenad lite senare ändå.. Usch såå tråkigt!! hade sett fram emot detta sålänge nu, men vill ju inte riskera att smitta lilla Hedda med något..
kanske hon hinner växa ur det jag köpt till henne tom.. :-( nej tror jag inte,hon var ju en lliten plutta!!!
Vi får se vad dagen erbjuder idag istället!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh så trist, typiskt när man sett fram emot något..Har också en sjukling hemma, feber och förkylning. De ÄR verkligen ynkligast när de är sjuka.. Kram kram

2010-10-19 @ 11:38:07
Postat av: Anna

ja det va verkligen typiskt!! :( Men vi hann ju ses en liten stund iaf, mysigt!



Ingen risk att hon vuxit ur det, hon har strl 50 nu, i klänningen va ju strl 62 så vi får snällt vänta o använda det.. ser fram emot att kunna klä henne i den sööööta klänningen!! :) Tack igen!

Kramar

2010-10-19 @ 20:07:53
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tess

Tack så mycke. De e verkligen värdelöst o må så dåligt som man gör nät man har feber. Usch nej hoppas de går över snabbt. Kraaam

2010-10-20 @ 22:22:27
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0