Underbara helgen..

I fredags skulle jag,petra o bella på indorrworking kl 07.. jag hade ställt min klocka på 06 för att dem skulle hämta mig 06,40 och jag skulle direkt till jobbet sedan så ville packa dusch grejer och sådant.. på min gamla mob kunde man ha mobilen på ljudlöst fast alarm ringde ändå men tydligen inte på denna mob..aaaa jag vakande 06,39 i värsta paniken.. jag han tänka så mycket på en minut att jag inte visste vad jag skulle börja göra..jag står i trosor i köket och ser bella o petra komma gud.. jag kunde ju inte banga.. jag hoppa i mysdressen tog lite grejer ner i en påse och hoppa i bilen på 2min haha.. jag han inte ens kissa..vi kom precis i tid iaf haha vilken panik känsla.. samtidigt lite läskigt att just vakna en min innan dem kommer..tror kroppen har nån slags klocka ändå hihih...

I fredags slutade jag för en gång skull 18,30 isf 19,30 det var jätte skönt! Vi var hem bjudna till Emelie,Fredrik och Olivia på lite fredagsmys!! Dem bjöd på en god kyckling gryta med mango mkt gott!! Blev lite godis och efterätt oxå!!
Olivia är så himla go.. Så roligt nu när det börjar hända massa saker hihih.. Blev lite bebis mys!! Vi var trötta så åkte hem strax efter 22! Det var så skönt att vara ledig i lör.. vi började dagen med ett pass på gymet, sedan mötte jag Rickard på stan han shoppade lite och vi tog en lunch!!
Jag åkte hem till Petra vid halv fyra vi fixade oss lite och sedan var det förfest och middag hos Petras kompis.. mkt god pastagratäng mums.. blev lite cider och tjejsnack innan "limosinen" en förlängd volvo hämtade oss och körde oss till ladies night..
Det var en mkt trevlig kväll!!!! men vi orkade oss inte vidare sedan utan åkte hem o nanade :-)
Idag har jag städat o grejat..
Följde med Petra,farmor,bella o david till Åhus vi tittade på Ylva när hon hoppade med sin häst!! Eller inte sin egna häst men ni fattade :-)
Nu väntas det god mat!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0