Städ hjälp och barnvakt!!

Idag när jag vaknade bestämde jag mig för att gör lite nytta här hemma, ledig idag ju!! Hade fått ett sms av Bella hon undrade vad jag gjorde.. det slutade med att hon kom hit och åt frukost!! Jag sa att jag var tyungen att fixa lite här hemma så hon hjälpte mig, det tar inte många min förrän jag får ett sms av Sofie hon undrade om jag kunde ha Ebba ett par timmar och det kunde jag såklart!!! Vi han få ordning lite här hemma iallafall hihi!!

Snart kommer Malin hit vi ska ha lite mys, äta lite och tragga skit!! Det är vi ganska bra på hihih.. så glad att vi har börjat umgås igen.. Och det är faktiskt Malin som frågat senare gångerna om vi inte kan ses, och det är jag mycket glad över för ibland tröttnar man lite på att alltid vara den som gör så att man träffas.. Nu menade jag inte att jag alltid varit den som gjort att malin och jag träffast innan.. men skönt att nån annan ibland frågar o fixar tycker jag!!

Imorgon blir det lite indoorwalking kl 07!! Sedan jobb 12,50-19,30 skulle slutat halv sju för en gång skull men lilla Mia kom och frågade mig om vi kunde byta och snäll som man är så.... :-)

Bella har tatuerat sig... galning men såå fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0