ledig idag..

idag är jag ledig började dagen men en liten jogging tur..puh vilken dålig kondis jag har måste förbättra den lite.. ska försöka iaf!!

igår kom en väldigt ledsen syster men tåget från göteborg.. Hon och killen har gjort slut.. man kan bara hoppas att det löser sig, kanske behöver dem bara vara i från varandra lite!!
Helgen har varit mkt trevlig, i fredags åkte vi hem till Mia,Ralle o lilla Messi.. vi käka pizza och tittade på idol mkt trevligt, kommer vi göra om snart!! *Hoppas jag*
Festen hos Linda var mkt trevlig jag får lägga upp lite foto nån dag snart hihi det blev grand sen och dans för hela slanten!!
i söndags åkte vi till vårdcentralen med Rickards jädra hosta, tycker så synd om honom!! Men verkar gå åt rätt håll nu iallafall, sedan blev det god mat hos Rickards föräldrar, jag blev ljusare i håret och fick gosa på lille Anton hih :-)
Hänt mkt kul senaste dagarna...
* syster o andre fick huset o flyttat
* andre har fått jobb, butikschef för en data butik som ska öppna i gamla glitterslokal *grattis* kommer passa
han perfekt
* jag fick bra svar från doktorn om testen jag gjorde för 2 veckor sedan..puh..
* Jag har fått pengarna för mitt kära armband
* gjort ljusa slingor
massa bra saker hihih...
Får se vad dagen har att erbjuda..vill kolla in syster hus men behöver till stan oxå :-)
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0