I söndags var det 1a advent och magsjukan började..

I söndags fixade vi lite jul fint här hemma, bella hade nanat här så hon hjälpte oss lite!! Man skulle ju behöva lite mera grejer nu när man bor i hus men jag tror det blev ganska bra ändå!! Litet bild bevis på mina nya jul gardiner hihih..



Bella försvann plötsligt ut en runda.. Och detta var vad hon gjorde haha...







Hon är så kreativ lilla bella!!! Vi åkte hem till petra sedan och blev bjudan på litet julbord.. fast var ganska mkt mat ändå haha!! Hon kallade det Julbord light!!

Efter ett tag började jag må väldigt kasst.. fick springa på toa massor.. Vi körde hem.. blev lite bättre fast hade fort ont i magen.. vi tittade lite på tv och bara vilade i soffan 20,40 släks allt..hela rinkaby blev svart.. Fick tända några ljus och mysa i soffan haha.. smsade Anna dem hade oxå mörkt.. Usch vid 21,40 bestämde vi oss för att gå och lägga oss.. strax efter 23 vakande jag av att strömen kom tillbaka och det var tänt lite här och var i huset :-)

igår när jag vakande fick jag börja springa på toa igen... mamma kom hit med lite fransbröd och blåbärs soppa..men fick inte behålla ngt.. framåt kvällen började jag må illa oxå och kände paniken att det var på väg från båda hållen (ursäkta) satt man på toa med en hink i knät och det var igång igen.. nu spydde jag oxå.. la mig i gästrummet för att ha nära till toa.. varit upp 2 gånger inatt men inte kräkt iallafall.. för fy fan vad det är hemskt..
Hoppas inte jag har smittat nån med detta!!! jag har inte varit mag sjuk sen jag var liten typ..

Petra hade anmält Bella som spanska vikarie på fjälkinge skolan bella skrattade lite åt det och tänkte jaja säkert dem ringer.. och igår morse ringde dem haha bella blev skit närvös.. Hon hade 2 lektioner spanska med åttorna.. idag ringde dem igen hoppas det går bra för henne idag oxå!! jag blir så stolt hon kan fan allt och vågar allt oxå!! Hon är så jädra duktig.. Tänk er själva hon är 19år och stå framför en klass 8:or..

I lör hade vi sådan sjuk fest hos Mia får lägga upp lite bilder senare.. Det var såå himla roligt!!!

jag hatar att ligga hemma sjuk.. men idag orkar jag aillafall titta på tv och sitta här vid datan!! Ska se Dear John nu!!!

Tack för alla krya på dig hälsningar!!!

Kommentarer
Postat av: sofie schyllert

det e inte sant.... vi har likadana gardiner fast vi köpte dom vit o svarta....:-)

2010-12-01 @ 16:22:12
Postat av: Ullis

Coolt med lillasyster, hoppas hon trivs! Ingen kul 1:a advent för dig min vän, men nu kan det ju bara bli bättre! Krya på dig! Massor med kramar <3

2010-12-01 @ 18:43:58
Postat av: Linda

Så julfint du gjort det :))



Bella är så duktig å grym:)



Hoppas du blir frisk snart...



puss

2010-12-01 @ 19:08:56
Postat av: Anna

jag vill se bellas tatooo!!!!

2010-12-02 @ 12:45:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0