En ledig helg - Det var inte igår..

Ååå det har varit så härligt att vara ledig i helgen.. Det är inte många lördagar jag varit ledig sedan jag började på systembolaget för ett och ett halvt år sedan.. Förutom när jag tog ledigt på semestrar och Malenas bröllop och möhippa kan man räkna lediga lördagar på en halv hand haha..
I fredags åkte vi hem till Syster o André för lite tacos och fredags mys!! var mysigt, kul att se deras hus var himla mysigt!!
Man är ganska trött på fredagarna jag hade jobbat 9-19,30 så det blev inte så länge innan jag behövde hem och nana kudden! Sofie skulle upp och jobba på lördagen sedan så passade bra att åka hem i tid!!
I lördags åkte Jag,Rickard och Bella in till stan för att spana lite julklappar jag hittade faktiskt lite granna!!
Rickard körde till Önnestad för att hämta en data han skulle låna av Malena, men jag och bella stannade kvar på stan så blev många timmar där hihi..
Nu är man fattig så får vänta tills nästa pengar kommer haha!!! Älskar julen, jag är fortfarande som ett litet barn hihih!!
Rickard skulle spela poker SM kl sex och jag hade inget planerar.. var ganska skönt att bara vara hemma, klart jag hade nog inte bangat om nån bjudit med mig på en fest haha!!!
Han tittade på fotboll lite på eftermiddagen och sedan säger han lite tyst typ YES, jag frågade vad det var, han sa jag vann 4200kr.... Hade jag vunnit så mycket pengar ( är mkt för mig) hade jag sprungit ett varv runt huset och bara skrikigt haha.. jag hörde bara ett litet yes från soffan haha min tok!! Jag sa plötsligt hela min önskelista 2 gånger :-)
Såå mkt jag önskar mig hihih!! Aldrig gjort det innan för då har man själv haft en del pengar och man har köpt det man velat ha!!
Jag såg så mycket bättre igår och en ny film som hette Back up Plan med Jennifer Lopez den var rolig!!
I dag är det fars dag!! Rickard är hemma hos sin pappa och fikar lite!! Jag har städat och tvättat! Rickard hjälpte mig innan han körde!!
Vi ska hem till Petra o Robban och käka lite sen, man tackar ju inte nej direkt!!
Känns kul att ha Syster Bella här nere men hon behöver ett jobb, någon som har ngt tips.. hon har sådan överskotts energi som det finns ju inte hahah!!! Tänk på bella om ni hör/ser ngt!!! ( Hoppas allt löser sig till det bästa för syster)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en mysig helg :)



Hoppas det löser sig för Bella :)



Längtar tills nästa lördag, ska bli trevligt :)



Puss

2010-11-14 @ 15:04:48
Postat av: sandra

Ja Linda vi får se om det finns nån mera som vill vara med på lördag :-) Lite hemma fest o lite mat är ju trevligt, det kör vi på va? :-)

2010-11-14 @ 15:29:05
Postat av: Linda

Hemmafest e alltid trevligt, de kör vi absolut på :)



Får se om du får nån mer att nappa på detta :)

2010-11-14 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0