Ledig idag!!!

Idag är jag ledig, har plockat undan lite här hemma,packat upp några lådor jag inte haft ork att göra innan,håller på att tvätta lite sängkläder bla!

Ikväll ska jag o Petra åka runt och hämta lite balklänningar som jag ska få låna, eller ja bella ska få låna om någon av dem passar bra! Vilket jag verkligen hoppas!! På onsdag kväll kommer hon ner och åker hem på fredag inte bokat hem resa ännu så får se hur dax!

Håller tummarna att någon av klänningarna passar och att hon gillar den förståss! sedan har jag gjort mitt kan inte hjälpa henne mkt mera!! man gör vad man kan!!

Igår kom sanra,neo o nellan på lite fika! Sofie ringde oxå och va på väg att hämta elias så dem stannade oxå på liten fika!!! :-) fullt ös haha!!
Det första elias sa när jag frågade vad han o papa gjort så svarade han
-åt massa gooodis och cola hela natten!! haha han är så rolig!!!

Snart få man börja planera lite för inflyttningsfesten sagt vi vill veta till helgen vilka som kommer och inte kommer så man kan börja planera lite :-) verkar som vi blir en hel del folk iaf :-)


Får se om emelie o fredrik kan komma hihi spännande,deras bebis är berkäkna att komma 23 maj alltså dagen efter festen hihi :-)

hejsvej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snart kommer du hit på besök för att hämta balklänning ja :) Får hoppas att någon av alla klänningar ni hämtar ska passa..du e så snäll som ställer upp och gör allt för din syster <3



Puss

2010-05-10 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0