Helgen..

Nu är snart helgen här fast jag har lite kvar att jobba 9,30-19,30 idag och några timmar imorgon! Ikväll blir det bara soffan när jag kommer hem,kanske man får en bit mat oxå ;-)

Imorgon vet jag inte än vad som händer,kanske åka hem till petra o robban och ta det lungt,spela lite kort och sådära..Det tycker jag låter bra!! Rickard ska fiska på söndag med Fredrik..så dem sticker väll iväg super tidigt..
kan vara skönt med en lugn lördag :-)

vem har skivit tipset ang tanläkaren?

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: syster

jag e själv i morron, andre ska ut o äta med jobbet... får jag leka me er??

2010-05-07 @ 10:51:47
Postat av: MalinL

Trevlig helg gumman! Kram Malin

2010-05-07 @ 11:46:05
Postat av: Linda

Som du säger..skönt med en lugn helg ibland :)



Ha en mysig helg gumman :)



Puss

2010-05-07 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0