Usch o fy..nu var det min tur..

Mår verkligen inget bra alls..  redan i fredags kväll att var på G, men va ok i lördags när jag gick till jobbet,sedan blev jag bara mega förkyld..va skit jobbigt att sitta i kassan men denna vatten kranen puh..
Åkte hem till petra och hade mys va ganska pigg då men blev värre framåt kvällen sen..

vaknade inatt hade 38graders feber..Men idag har den bara legat på 37,5 typ..men ändå mår jag så kasst..legat i sängen hela dagen bara nanat typ.. Älskligen va o hyrde film..blir bara soffan idag fast man skulle behövt göra lite annat..

Imorgon kl 10,30 ska vi vara på banken.. sen är huset vårat.. Det passa ju inte sig att sjukanmäla sig imorgon så hoppas jag mår bättre..jobbar bara 3,5timme som tur är..

kramiz

Kommentarer
Postat av: Ullis

GRATTIS!!! Nu är huset ert på riktigt! Kul! Men mindre kul o vara sjuk, krya på dig vännen! Kramar i massor

2010-03-15 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0