Mina tankar finns hos dig!!

Jag tänker på dig/er väldigt mycket, vet inte vad jag ska säga! Tror inte att du läser min blogg längre men vi läste varandras för ett bra tag sedan! Fick höra vad som hänt på mitt jobb i fredags så fruktansvärt.. Din kille pratade i sin mobil och jag hörde vad han sa.. det var när han skulle betala av mig! han vet ju inte vem jag är, men jag har ju varit hemma hos er och vet hur han ser ut!! jag är så ledsen A, hur mycket ska ni orka med?? Mina tankar finns hos er.. Jag har vetat ni legat på sjukhuset sedan han föddes men har inte vetat hur allvarligt det varit.. massa kramar till dig fast jag inte tror du läser detta!!!! jag e så ledsen..

Tänker oxå väldigt mycket på tjejen som förlorade sin sambo i en tragisk arbets olycka förra veckan,känner inte dem men mina tankar finns hos dem..det är så fruktansvärt..dem va nyförlovade,nyss köpt hus och hade dop för sin son 2 dagar innan pappan gick bort.. Hur går man vidare?!!

Mina tankar finns hos er!!


Kommentarer
Postat av: malin

Åh, inte undra på att hjärtat gör ont ibland :( stackacks!!!! Det är vid dessa tillfällen man liksom kommer på att man ska vara lite extra rädda om varandra och inte ta allt för givet.



/Malin

2010-04-01 @ 11:55:50
URL: http://alltingirosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0