Måndag.. En vecka kvar..

Japp en vecka kvar tills vi får huset.. spännande :-) Just nu lever man bland alla bananlådor och dammråttor puh..attjoo!!! För vem har lust att ta fram dammsugaren när man inte kommer fram med den någonstans haha..

Igår va jag så fräck (som jag brukar vara) och smsade Petra fall vi skulle leka..hihi.. va skönt att åka hem ifrån en runda från allt kaos..va oxå skönt att slippa laga mat här i vårat kaos kök haha,hjälpte såklart petra med maten hos henne! sen spelade vi lite kort och hade trevligt!! vi hade handlat med oss lite frukt o glass till efterätt mums..Kan tänka mig att jag kommert hälsa på petra lite oftare när vi flyttat än vad jag gör nu :-)

imorgon blir det att fixa lite här hemma, senare ska jag arbeta på en vin provning :-) trevligt!!

Nu stack Rickard iväg på Bowling match, jag ska förbereda nån middag..vi kör verkligen sten hårt nu på att äta upp det vi har i frys,kyl o skafferi så man slipper flytta på så mycket sånt..blir kanske lite tråkiga middagar några dagar fram över..tager vad man haver :-) Tur vi inte är så kräsna hihi!!

Godkväll!!!






Kommentarer
Postat av: faster

ser fram emot alla besök :) hoppas att jag kan bli lite bättre på att hälsa på er oxå :)

2010-03-09 @ 08:33:26
Postat av: Anna

snaaaaart flyttar ni hit!!!!! :-)

2010-03-09 @ 16:05:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0