Internet och telefon hihih..

Nu är jag kontaktbar igen hahah!!! Flytten i lördags gick jätte bra, tack alla som hjälpte oss på ett eller annat sätt..gick så bra när vi va så många!!

Tack Anna för blomman du kom förbi med gulligt, hade inte rikigt tid med dig men det tar vi igen snart! Rickards halv syster kom oxå förbi med fika bröd och henne har vi inte träffat på länge och ingen tid hade vi till henne heller :-(

När vi väll fått in allt i huset började mamma,petra och ingrid packa upp i köket ojojo 3 kvinnor lika envisa och härligt och alla hade sina tips om var grejerna i köket skulle vara hihihi vilket kackel hihi..jag va glad att det kom in i skåpet och iväg med bananlådorna nu har jag ändrat lite som jag vill ha det haha :-)

Idag blev vardagsrummet färdig tapserat, morgon ska dem göra gillestugan eller ni gillar detta röd rutiga haha
såhära såg det ut när vi va och tittade på huset..ska bli spännande när det är klart så som vi vill ha det här i vårat blivande mys rum :-)



Nu har vi hem nummer oxå 044-225101 :-) vuxen poäng!!

Skulle varit ledig idag men fick hoppa in och jobba 3.5 timme.. imorgon blir det jobb 11,50-18,30 sen ska vi jobba kvar och packa upp allt nytt som släpps på onsdag mkt gott tror jag..
Föresten vänner mina favvo lime cider jag brukar beställa finns nu i våran sortiment :-)

Godnattis!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Härligt att höra att allt gått bra! Ledsen vi inte kunde vara med och hjälpa till..:-( Modigt att låta någon annan plocka in i dina skåp, ha ha. Har jag aldrig låtit någon annan göra någon gång jag flyttat, ha ha. Speciellt INTE mamma...;-) Hoppas allt känns bra och att ni trivs,ser fram emot att få komma inom och kika! Puss puss

2010-03-23 @ 09:22:02
Postat av: carolin

tycker absolut ni ska behålla den rödrutiga ;) var nåt av det hemskaste jag sett tror jag.

2010-03-24 @ 08:32:11
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Anna

det gör ingen gumman! Jag hade räknat med att du hade fullt upp! :) Va mest nyfiken o ville titta inom o visa att jag bryr mig fast jag inte kan hjälpa till i mitt tillstånd...



Klart vi tar igen det, pussen

2010-03-24 @ 08:40:48
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0