Bilder från lördagens party hos min kollega Mia!!!!

I lördags va vi hem bjudan till Mia, vi var 6 brudar som skulle hem till henne!! var kul att se hur hon bodde, va jätte fint och mysigt!!! Vi visste att hon skulle bjuda på något litet i mat väg för det hade hon sagt.. men vi behövde inte komma super hungriga för va inte säkert man gillade det ;-)

Mötte upp Marie och Carro vid bussen.. Carro har jag inte jobbat med hon är i broby butiken nu, träffat hene på en fest innan :-) mkt trevlig hon oxå!!

Mia hade gjort jätte fint :-) Vi fick en stadig fördrink när vi kom hihih..Hon berättade att på menyn stod sushi och thaisoppa.. lite skeptisk va jag ju för jag har bara testat sushi en gång på rosegarden och då gillade jag inte det..men dessa va hemmagjorda och va så himla goda mmmm.. soppan var oxå super god..fick gott vin till maten!!

Hela gänget samlat!!!



Ja hur gör man nu då???

hahaha lite kul med pinnar :-)


Vet att Jenny nu sitter och slickar sig runt munnen, hon bara ÄLSKAR sushi :-) dessa skulle du smakat gumsan!!!

Efter maten bjöds det på en riktig kaffe drink..



Det ta inte lång stund förrän Mia säger att vi ska spela ett spel hihih Med andra ord!!!!

Ojojo jag har inte skrattat så mkt på väldig länge hahaha!!!!!







När vi hade spelat en runda så skulle vi spela igen men då skulle man visa med rörelser ist och man fick inte säga ngt hahaha herre gud!!!


Oj Marie ser arg ut haha

Fångad av en stormvind kanske?!

Hahaha Mias tavla kom till användning många gånger..

En säl hahaha





Minette är oxå inne nu..ny mobil :-)
Hon fick stå ut med oss andra festande galningar hihi..Hon har nämligen en bebis i magen hihih såå himla kul,Grattis gumsan!!! Så glad för din skull!!

eee ok hihih

Liten shoot!!



Dax för en lek till.. ge bort klunkar puh..

En lek till hahaha..



Tack så mycket Mia för en galet kul kväll!!!!!


Alla ville till Class utom jag och Marie så vi fick ge med oss hihih.. vi va alla ganska lagom runda under fötterna så det funkade bra med class haha..
Fick träffa Idas nya kille Sebastian oxå, mycket trevlig kille!!
Fick även träffa Maries nya kille när vi skulle gå till burgerking för natta maten.. verkar oxå vara himla trevlig.. kul att det träffat så söta pojkar!!

Tack för en underbar kväll!!! Såå glad att ni är mina vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

ser ut att ha haft riktigt skoj gumman! kul



Folk som tapetserar till er??? Ojojoj, de rika de kan!! ;)



Längtar tills du kommer hit, då blir det fika!

Kramar

2010-03-02 @ 18:49:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt ni såg ut att ha :)



Åh va skoj att Minette är gravid :)



Puss

2010-03-02 @ 19:33:13
Postat av: Ida

Och jag är tacksam över att ha dig som min vän :)

2010-03-02 @ 20:43:27
Postat av: Zara

Hej du schlagerböna!

Kul att du gav dig till känna :)

kram från en annan schlagerböna :)

2010-03-02 @ 21:19:31
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mia

helt underbart!!

2010-03-02 @ 22:11:40
Postat av: Minette

Denna kvällen var grymt rolig!



kRAMEN

2010-03-02 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0