Såå stolt stora syster!!!!


Aaaa vi hade en härlig dag i går i Göteborg! Syster tog studenten,jag var rörd till tårar allt var så fint.. Dem åkte med paddan in till operan och sprang ut där i från,var lite annat än när man själv sprang ut direkt från österängskolan på en liten trä scen!

Hon var så fin!! Hon fick ett diplom och pris för bästa individuella prestation...hon var den ända som fick och lärarna/rekotn var övernens.. ska skriva motiveringen där stod..

För att målmedvetet ha sökt sig till en lämplig utbildning på vår skola,långt ifrån sitt hem,och trots motgångar ha genomfört sina gymnasie studier med bravur!!!


aaaa så duktig! Hon fick 500kr plus ett årskort med allt på liseberg!! Min lilla syster! Ska lägga ut mera bilder i veckan.. Detta är bella och hennes lilla goa pappa!! Inte sett han på många år men bodde med honom under 5år när jag var i tonåren..han sa min lilla flicka,men nu var jag ett huvud längre än honom hihih..så kul att se honom!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh så fin hon är! Och vilken tur hon har som är syster med dig! :-)

2010-06-10 @ 08:41:39
Postat av: Linda

Åh av roligt att hon fick ett pris..hon e så duktig :)



Puss

2010-06-10 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0