intensiv student helg :-)

Detta blir en stressig helg men säkert oxå en trevlig helg :-) Ska jobba till 19,30 idag sedan åka ut till martin,Rickards kusin som tar tudenten idag!! jag ska bara stanna en stund sedan måste jag hem och sova för jag jobbar imorgon oxå till kl 14,30, kl 16 sedan börjar bellas fest på landön så hinner bara hem snabbt och ta en dusch sedan ivåg :-) ingen vilan här inte :-)

haft jätte mkt på jobbet denna veckan,rolig att jobba då,men vilka lass folk handlar till studentfester och sweden rock hihih,dem här hård rockarna är så himla trevliga och artiga, tagit leg på många som är födda på 70talet och lika glada för det är dem hihih..dem handlar fulla vagnar med öl hahah!!!

hade önskat det varit fint väder i helgen.. ser inte så bra ut.. Tycker man blir mycket piggare och gladare då!!
Så skönt att veta att man har sina 14dagars ledighet i aug och förhoppningsvis massa sol och bad i grekland!!

Någon har viskat i mitt öra att Emelie o Fredriks bebis ska heta Olivia :-) men vet inte hundra tror det stämmer haha..
Himla fint namn, mamma ville faktiskt att jag skulle heta det men pappa tyckte då att det var så hemskt.. När han sedan fick en dotter på senare dar så hade han nog funderat länge på olivia,för det heter min halvsyster ju :-) tror mamma blev lite putt där haha.. hade gärna hetat Olivia!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0