En dag på stranden....

Idag gick vi upp ganska tidigt stod vid kvantum i åhus kl 10 när dem öppnade,köpte några frallor sen åkte vi ner till kanta och la oss..det var så himla skönt,första dagen på stranden,visst lite röd om nästan men aaa vilken skön känsla haha!! Var jätte härligt! jag är ledig imorgon så tänkte åka ner en runda efter jag varit hos tandläkaren.. får nog med mig några stycken ;-) kanske nån mera har turen och är ledig!!

Igår åkte jag till mamma vid 13 tiden,ville slänga mig på soffan men mitt hjärta sa att mamma behövde mig..campingen var full proppad,mamma blev så glad när jag kom!!
Jag åkte hem vid 18,45,tog med mig 2 stora hamburgare hem till mig o hjärtat,pallade inte att laga nån mat!!

efter standen var vi på fika hos Syrran och André,goda pajer hade hon gjort..mm..

Hoppas eran helg varit lika bra som min ;-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0