Börjar närma sig midsommar..

Idag var vi full styrka på jobbet och förbereda på en sjuk dag men ack så fel vi hade.. blev lungt och när vi gick hem ikväll hade vi så full packat på hyllorna och inte en flaska stod fel så imorgon då? Yes då kommer nog ALLA!! Hjäpl vilken dag det kommer att bli *ÄLSKAR* Imorgon får alla lön oxå, kommer bli en spännande dag, på frukosten brukar vi säga innan vi sedan går ut i butiken
-vi ses hahaha.. man ser bara dem man sitter i samma kassa som typ hihih..

Ida jobbar hos oss nu nästan 3 veckor,idag var hennes första dag..diggar verkligen denna tjejen hon är så härlig och så jädra go,vi har så himla kul tillsammans..
Kändes inte som hon varit i från oss så länge..





har saknat mina skatte pengar och pengar från en försäkring då slog det mig idag att dem säkert gått in på mitt avslutade konto hos nordea å visst hade det gjoret det.. så nu får jag inte mina skatte penga förrän i vecka 32.. men men dem kommer tillrätta sen iaf :-)

imorgon jobbar jag 9,30-19,30, jobbet bjuder på lite midsommar lunch oxå trevligt!!
Vi ska ha Elias imorgon kväll sen,hoppas jag har lite energi  kvar hihih..André fyller år så dem ska få ha lite mys!!
Rickard e hemma lite innan mig som tur är :-)

Idag fyller min halv syster i Eskilstuna år Grattis Ella!!!!


Syster Sofie,lycka till hos doktorn imorgon,vi får hoppas bebisen får stanna inne litet tag till!

Godnattis!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Diggar verkligen dig också Sandra DDDDD:) Du gör mig glad, min vän ! Syns snart!

2010-06-24 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0