tråkigt......

Sitter hemma i min ensamhet,älskligen är och fiskar.. ingen hemma när jag kom från jobbet!!
Ska snart gå och dusch sedan får vi se om vi sover i sovrummet eller i källaren som vi gjorde inatt..men inte så varmt idag tror jag..

Fick sms av syster bella igår,dem skulle ta tåget till kiruna...eee ja kiruna ni hörde rätt..fredrik hade fått jobb där och hon skulle söka lite jobb där..man tänkte borde ju vara lättare att få i göteborg men tydligen inte..jag vill verkligen inte ha henne sålångt borta..men men inget kan man göra.. bara hoppas allt går bra!!

Ingen kul sits jag själv är i när det gäller jobb, mina deltids stämplingsdagar är nu slut så nu är det antigen jobba eller stämpla.. jag har ju fått mellan 3000-4000kr från a-kassan varje månad och nu sista månaden fick jag inte dem det kändes kan jag säga..inget kul när det knappt går runt för mig..får jobba i sommar iaf sedan får vi se vad som händer kanske inte har "råd" att jobba kvar,tjänar kanske mera på att bara stämpla heltid!! Det är så jädra sjukt system så det är inte sant!!!!!!!!!!ARG!! nu sista lönen hade jag fått ut lite mera om jag stämplat isf att ha jobbat,man ska ju inte behöva förlora pengar på att jobba!!!!!

Har lite kul saker inbokat i veckan och helgen känns roligt!!!

Hejsvej!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du ska se det ordnar sig me jobb, du är så flitig! Alltid varit!! :)



Ska bli skoj o ses imorgon! hihiii!

Kram



ps. jag kanske inte är så aktiv när det gäller kubben, ajaj i höften o ryggen! ds.

2010-07-07 @ 17:49:14
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

Får verkligen hoppas den går att äta också!! Jag är lite orolig om jag ska va ärlig.. spännande!

2010-07-08 @ 08:05:49
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

hejhej:)jag har skrivit ett inlägg om mina funderingar kring paradise hotel. Var gärna med och kommentera vad du tycker, skulle vara så kul att veta andras tankar om detta :) tack på förhand!

2010-07-08 @ 16:16:13
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0