Riktigt fest!!!!

Igår var det fullt ös i skoglösa hos Rickards föräldrar kan man väll säga, det var dax att fira Ingrid o Malena som fyllt 50 och 25!! ca 75-80st gäster skulle komma kl 18..

Rickard har varit ute och hjälp dem ganska mkt i veckan inför stora festen!! Dem hade hyrt stora party tält,dansbana osv! Rickard var där i lör fm oxå och fixa det sista,ingrid hade grejat och gjort fint i tältet och allt var perfekt tills vid 16tiden ungefär då kom det värsta jätte regn skuren man knappt kan drömma om och det kom in så mkt vatten att allt blev förstört..dukning och allt var blött :-( jag stod i duschen och ingrid ringde rickard vid 16 och undra om vi kunde komma så fort som möjligt för vi behövde flytta in allt till en länga isf och duka om till alla 75personerna..
Det är bara min söta svärmor som har grejer till att duka OM till 80per igen med ljus,dukar och allt som hör till..:-)

När alla gästerna kom så kom solen fram och det blev jätte varm :-)

Vi åt helgrillad gris, där var folk som skötte allt som hade med maten att göra.. massa goda tillbehör :-)
Vi sjöng massor och många snappsar blev det,inte för mig dok höll mig till vin hela kvällen..kanske oxå därför jag klarade alkotesten imorse ;-) innan jag skulle köra hihih..

när vi käkat färdigt så tyckte vi alla att vi skulle flytta ner i tälten igen så alla tog sin stol och bord med sig ner så gjorde vi det mysigt där igen för nu var där inte blött längre och himlen var så gott som blå :-)
värsta största gottebordet kom fram och grogg bord..men som sagt blev bara vin för mig!
Var en kille som spelade och sjöng va super mys! blev en å annan kase dans med rickard dem andra ville jag skona från mina fina dans steg haha :-)

Vid ett blev det nattamat och sedan åkte många hem..men vi var några kvar som hoppade i poolen och spelade lite boll haha mitt i natten det gick sådära..
har tagit lite  foto jag får lägga upp när jag har tid!!

Detta inlägg har tagit maj typ 2 tim att skriva haha för jag hjälper mamma på landön och här är fullt upp hihih..
Fått säga nej nu till några som kommit för här går inte in några flera husvagnar..

Tack ni som skrev en kommentar i förra inlägget.. :-)

Hur har eran helg varit??puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som om ni hade toppen igår :) Vad roligt :)



Tänk att Ingrid fixat så hon kunde duka om för 80 personer om något skulle hända vilket det gjorde..hon e allt bra hon å tänker på allt :)



Puss

2010-07-18 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0