Inte tid att blogga..

Har fullt upp inte tid att blogga :-) pappa och tjejerna är nere från eskilstuna så fullt upp..men trevligt!
igår var jag ledig iaf var på landön och myste sedan hade vi grill galej här var 14st hihih trevligt!
Alla hjälpte till så gick bra!! Får lägga upp lite foto sedan!!

idag fick dem klara sig själva när jag arbetade,sofie tog hand om dem själv idag hihih dem var i tollarp och hälsade på pappas andra dotter våran halv syster Jenny! tråkigt att inte kunna följa med!
När jag kom hem var dem hungiga jag hade inte fixat nån mat men vi åt lite rester hihih,dem hade bara käkat ngt litet i hamnen,trodde inte dem skulle vara hungriga hihih..
Nu ser vi buskis revy jag bara tog liten data paus hihih..mys att ha dem här!!!

Väntar på tvättmaskinen ska bli klar,jobbe skjortan va inte så nice,svettas så mkt på jobbet nu så hinner inte med att tvätta hahah..har bara 2favvo :-)

jag får återkomma!!! Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0