Vad har ni gjort i helgen???

AAA min helg har gått så himla fort.. men haft en trevlig helg!!
I fredags när jag slutade jobbet hämtade Rickard mig så åkte vi hem till Petra o Robban, käkade bakad potatis och såg lets dans.. Jerker och Farmor var oxå där.. Jag tyckte vi kunde spela lite kort samtidigt som vi såg på tv..

Kerstin va på väg att åka hem men även om fick vara med och spela kort hihi.. Hon var en riktig kort haj som Petra sa haha.. och vad hon gick in för detta hehe!!! Klockan gick och när vi spelat klart va klockan halv ett ops..alla tyckte att tiden bara sprang iväg.. var bara hem och lägga sig för jag skulle upp å jobba.. Va en himla trevlig kväll, och det som va så skönt var att jag iallafall vann över Robban hehe :-) me like!!!!

I lördags efter jobbet kom Jenny hem till mig med lite fika vi traggade massor..Är så himla glad att jag har Jenny!!!! runt sju skulle Minette och Marie komma vi skulle äta tacos.. jag hade frågat Malena och Marie oxå men fick sms av Malena att hon va förkyld och ville ta det lungt, marie vet jag inte vad hon gjorde..

Vid 18.15 åkte jenny hem hihih vi hade visst mycket att prata om.. va bara att slänga sig i duchen :-)
Fick sms av Minette att hon fick förhinder va lite tråkigt.. Men jag o Marie käkade iallafall sedan kom Ida och hennes kompis :-) vi spelade spel och bara pratade massa tjejsnack!! Tycker så himla mycket om tjejerna på mitt jobb :-) Dem säger att jag sammanfört gänget så bra sen jag började på jobbet, jag är så generös och det är alltid kul att höra :-)

Vid halv ett åkte tjejerna hem..

Idag har vi tränat med petra o co.. va skönt!! Haft 2 visningar på lägenheten och snart kommer mamma och tommy och äter rester fick mycket mat över visste ju inte rikigt hur många vi skulle bli!!

trevlig kväll mina vänner!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du verkar ha haft en fin helg tjejen!! :)



2010-01-17 @ 16:55:30
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ja gör det!! Jag kan ons eller tors! Ska förhoppningsvis träffa jenny o barnen imorgon o sen sanra på tisdag, ska bli mysigt!

Kram

2010-01-17 @ 21:31:07
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0