En sten har släppt...

Ja verkligen känns det som en 10kilos sten släppt från min kropp.. såå skönt att inte behöva tänka på körkortet längre och alla pengar jag lagt på det..aaa så hmla glad!!!

Kan dok inte beskriva känslan jag hade när jag vaknade igår morse och såg snö kaoset aaaaaaaa..
När killen från vägvärket satt saj i bilen och säger jag ska köra till domus blev jag närvös puh.. Fick välja valfri parkering där uppe.. sen fick jag köra till långebro,köra motorvägen mot åhus,köra i hammarslund och tillbaka..
När vi kom tillbaka till vägvärket började han snacka massor.. sedan sa han grattis till körkortet aaaaa jippiii!!!
jag fick köra tillbaka bilen till körskolan kändes så konstigt att vara ensam i bilen hihih..tror jag pratade högt med mig själv haha...

Fick ett söt sms av Rickards mormor och morfar idag, såå söta!!!

Igår var jag och Rickard på rosegarden och åt gott... :-)

Inatt sov jag såå himla mycket skönare :-)

Idag var jag på stan med Petra,kollade glasögon till mig och jag unnade mig lite kläder på Aima :-)
Petra fick inte shoppa ngt för hon hämtade sin nya grymmma bil idag hahaha :-)

Sofie ringde och undra om jag kunde ha Elias en liten stund i eftermiddags och självklart ville jag det :-) vi busade,åt godis och lagade korvgryta och ris.. Blev lite olika former och storlekar på svampen och korven :-) Elias skulle ju självklart hjälpa till hiihh.. och klart han fick det för moster sandra!
Bilden är från i höstas,nu har inte Elias napp längre för dem gav han till tomten.. Utom den han hittade under våran soffa, den fick vi skicka till tomten via post hahaha ;-)

Jag ska bli moster igen i sommar :-) hihihi...



Sovgott!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis, grattis!! Att ha körkort är en stor befrielse men man lägger på sig som fanken för rör sig gör man defenitivt inte (inte jag iaf) :( Sen är jag världens lataste människa också. Jag jobbar som boendeassistent, mesta dels sovande jour men även lite dag. Har jag gjort i 6 år ca. Pluggade vidare nästan direkt efter gymnasiet till underskötarska. Nu skall jag snart söka in till hälsopedagogprogrammet. Håll tummarna för att mina poäng räcker till!! kram

2010-01-20 @ 10:30:22
URL: http://alltingirosa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi, mysigt me tillökning i släkten!!

2010-01-21 @ 13:53:35
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0