Del 2 av året som gått..


fotboll i Önnestad

Fest hos Linda



Passade Elias, lekte med Thelma i tivoliparken..



Fest på Landön





Midsommarfest i skoglösa









Här började det ur arta hihi









Efter denna bilden blev det sedan mycket naket och barnförbjudet, eller ja jag kan bjuda på en bild till iaf..hahaha
Riktigt rolig midsommar!!!

Fest hos linda igen..







Underbara charmtrollet!!!

Mys på stan..

Kristianstaddagarna..

Överaskade Ullis med lite Tomas Ledin i tivoliparken..





jag,sandra o Erika hade en galenkväll






Fest hos Sandra i Åhus





Malenas Möhippa!!!



























Elias fyller 3år



Galet kul sommarfest hos Ullis o Peter









Dagen efter...

Olivia och Ella kom på besök



En sväng till Göteborg med fam Kempner..







Så vamt denna dagen, vi tog nästan slut på Petra dax för en 5 min paus..hihih

Tjejerna shoppade och killarna..ja ni ser själva :-)

En mumsig godis butik..



Sommar fest hos Tessa och Björn





leons dop

Älskar denna bilden hihih





Jensoch Malenas bröllop.. ( tyvärr inga bilder från kyrkan)







Ser ni? ser ni vem jag fick dit en sväng??? mohaaa!!


















Detta underbara foto får avsluta del 2 :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0