Året som gått.... Del 1

Ska bjuda på lite bilder från året som gått vi börjar med nyår 08/09 Se och njut haha!!!



















Riktigt galen kväll detta hihi :-)

Malena tar sin första del av examen :-)




Jag fyller 26år, Elias hjälper mig med tårtan, sedan var det fest med vännerna!!!!
















Det var en super rolig fest hehehe!!!!

I julklapp av Rickard fick jag en helg i Malmö vi hade super mys pys tillsammans med Jens och Malena!!









Fick oväntat besök av Jimmy en dag sådär bara får han för sig att hälsa på.. Han kör från Eskilstuna..snälla Ullis gav mig fritt på eftermiddagen så vi kunde umgås lite..



Alla hjärtans dag :-) aaaa fina blommor från älsklingen!!



Älsklingen fyller 26År, kalas!!!





Peter fyller 40år :-) Liten överasknings middag!!!!






Jag och Älsklingen åker till gran canaria... allinclusive :-)











Surprise fest för Glenn som varit länge i Thailand...








Det var dem först månaderna på 2009 :-) fortsättning följer....hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0