Mår inget vidare....

Super duper förkyld.. Mår kasst!!!! Va jobbigt igår att arbeta hoppas det går lite lättare idag.. Fick be om att sitta mkt i kassan för så fort jag va på golvet och gjorde minsta rörelsen blev jag genom svett puh.. Men va inte super kul att sitta i kassan heller när näsan rinner som en kran :-( men va bättre iaf!!
Ska göra ett försök idag oxå 12,50-19,30!! Idag har jag bara legat på soffan efter att ha nanat nästan 10timmar..inte orkat föra ngt..ser ut som kriget här men så får det vara!!!

Moget att skriva kommentare som man inte vågar stå för, tog bort dem för tycker det är ssåå pinsamt!!
Men du kan ju roa dig med det om du vill,tar inte åt mig!


kramiz

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh stackars snoriga sandra!! Krya på dej vännen!!



Vad hade du fått för mogen kommentar? Sådana är bara så skrattretande, speciellt när de kommer anonymt. Varför ens skriva då?



Kram

2010-02-25 @ 21:49:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Krya på dig Bettis! Hörs snart och bokar in en AW?

Puss o Kram

2010-02-26 @ 10:38:48
Postat av: Linda

Inte kul att vara förkyld ju :((



Vad har nu någon skrivit för dumt? :(



Puss

2010-02-26 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0