Härligt torsdag..

Oj vad tiden går fort puh.. Idag har jag,petra och farmor handlat lite.. Vi va på systemet och köpte lite till farmors fest nästa fredag :-) sedan var det maxi.. vi ska ha lite mys på lördag hemma hos petra kom vi överens om så vi skulle till maxi för att se vad vi skulle handla blir nog himla gott :-) Blir en lite alla hjärtans middag fast det är på söndag, vi ska inte fita ngt speciellt då har vi bestämt.. vi ska nog till bromölla då så kanske vi köpter ngt fint tillsammans isf :-)
Träffade en kämpe idag på maxi.. En pigg,fräsch och snygg Jens :-) det va kul att se dig!!!

Idag har jag funderat på att träna.. få med med Rickard..man måste ju börja någonstans så tänkte börja idag haha..Annars har det bara blivit lite promenader nu på sistonde..hoppas kunna träna med petra på söndagarna oxå :-) så sönt då på förmiddagen för då är där stängt och helt tomt härligt!!! man kan prova alla stora maskiner man annars inte vågar testa haha ;-)

Fått så mycket sms och annat om att alla verkligen hade så himla kul i lördags så det värmer fortfarande hihi!!

va och kollade på farmor och Rickard i tis när dem bowlade, glad att dem fortsatte med det efter att farfar gått bort,vet att han är stolt över att dem gjorde det, han älskar legeveds tröjorna dem gjorde hihi älskade farfar..
Får ibland titta en extra gång när det kommer in äldre män på systemet med cowboy hatt fast jag vet att det inte är du och fast jag vet att du inte va på systembolaget så ofta..men ändå..Tänker ofta på dig!!!

Imorgon det jobb sedan hem till skoglösa och ta det lite lungt och umgås :-)

Puss o hej!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du handla fint på bromölla möbelaffär för ditt presentkort? spännande



Ja, jag hoppas det går bra imorgon, du kommer få veta efter iaf! ;)



En sak till, ja, er fest va uppskattad och rolig! Ser fram emot nästa då jag kan ta me min älskling. Då kommer vi dessutom ha nära hem, hihi!!!

(er inflyttningsfest alltså!)

Tänk vilka sommarfester vi kan ha i våra trädgårdar, grillkvällar etc, HÄRLIGT!!



Kram o puss

2010-02-11 @ 17:32:37
Postat av: Anna

DET VA FRÅN MIG!

2010-02-11 @ 17:33:05
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0