Börjat packa lite smått....

Ja gud man måste börja någonstans men man vet knappt vart man ska börja puh.. man har ganska mkt grejer om man säger så :-)

Börjat lite smått iallafall!! Ville vara ledig idag för att fixa lite här hemma, behövs ibland :-) men ska jobba i skoglösa imorgon och sen på systemet resten av veckan..hoppas vägarna är bättre imorgon och att det inte kommer mera snö för annars vågar jag inte köra ut där imorgon bitti..tycker det är lite läskigt när inte vägaran är bra, sådan haj bilförare är man ju inte än haha!!

I fredags va det 70års fest för farmor det var trevligt,jätte god mat tårta :-)
farmor fick en bil av oss alla, men va framför allt från hennes barn Petra o Jerker, vi andra hade fått bidra med valfri summa :-)




favvisen Robban och Elias








aa glömde ta kort på lilla mamma hon va så fin ju...

På lördagen va det dax för jobb för mig sedan va det bara att stressa hem för att sedan åka iväg på nästa kalas hihih firade Rickards mormor och Rickard såklart.. god mat och efterätt igen.. tårta orkade jag inte denna gången kanske inte så konstigt när dem även dukt fram typ 5-6olika kakor puh fick räcka med en sådan :-)
Drack ett glas rödvin till maten och fick jätte ajaja i huvudet va inte så kul..
Vi såg på melodifestivalen lite sedan och grabbarna spelade kort.. Blev ingen utgång för mig och rickard..dem andra ungdomarna drog ut på stan o svirade..

Igår åkte vi hem till petra och åt resten från fredagen fest, vilken bra helg har sluppigt laga mat haha!! Däremot har det blivit mkt onyttigt oxå haha..

Sofie har berättar för Elias nu att ha ska få en lillasyster, att sofie har en bebis i magen..
Elias sa då till sofie

- mamma, kan du inte få en kattunge nästa gång???

Hahahaha så gulligt,låg dubbel av skratt..härliga barn!!!

nej nu får jag fortsätta här hemma,rasten är slut!!!!

Ska kolla på tapeter ikväll och ev bestämma oss oxå haha!!!

Kramizz



Kommentarer
Postat av: sofie schyllert

håller med, super god mat o GOD tårta.... stackars andre fick höra det sen på kvällen att jag inte skulle ätit så mycke(igen)....men men det var gott för stunden:-)

2010-02-22 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0