Sölvesborg!!

Strax ska jag till sölvesborg och kolla på när Elias lussar på sitt dagis där!! ska bli kul hihi!!
Jag har bara varit hemma idag och städat lite och fortsatt tvätta..

kanske vi ska inom Eko en runda får se om vi hinner.. Imorgon blir det jobb sedan ska vi alla på jobbet till Kippers och äta 3 rätters, äter aldrig julbord med jobbet utan vi får 3 rätters istället, inte fy skam!!
Jag har fått oturen att börja tidigt sedan på onsdag så blir ingen jätte sen kväll för min del!!!

Min favvo gosse hos mig i köket hihih...



Blir nog lite stelt och jobbigt att träffa Elias pappa och hans familj idag.. inte träffat Attila eller hans familj på jätte länge!! Och stämningen är ju inte på topp alltid heller, nu inom närmsta veckorna kommer beslutet oxå om vart Elias ska bo och om det blir hos Sofie han bara ska vara varannan helg eller om det blir hos Attila.. Det är inget roligt alls.. Min syster är så jädra stark och har stått ut med mycket hon är så jädra grym, jag beundrar henne så fruktansvärt mycket alltså!! Så mkt hon har gått igenom.. Hon ser liten och klen ut( hihi får man säga så) men hon är så jädra stark o proffsig i allt!!! Älskar dig syster!!!

Jag och Rickard pratade lite i helgen om hur lite vi bråkat med varandra, vi kom inte på en ända gång vi bråkat.. vi har aldrig höjt rösten till varandra, kanske man blivit lite små tjurig nån gång men det har varit för små grejer som gått över på en halv timme, jag är så lyckligt lottad!! jag har haft ett förhållande där det var ganska mkt bråk, man skrek, var ovänner,fick skämmas för mkt,var orolig när han festa,fick ta mkt skit på sistonde i det förhållandet jag är så glad att slippa det!! Rickard är så jädra underbar!!!!



Nu måste jag sticka!! Puss hej!!



Kommentarer
Postat av: sofie

ååå shit vad fint du har skrivit om mig, tack!!!



Jag är inte alltid så stark ska du veta, men ibland måste man inte minst för ELias skull. men det ligger många vakna nätter och mycket tårar bakom.fy för! men allt kommer bli bra säger André och jag tror på han:-)



skönt att känna ert stöd! familjen har varit underbar i allt detta!



"" Efter varje motgång man går genom blir man lite starkare tror jag""

2010-12-14 @ 09:29:19
Postat av: Linda

Håller tummarna ang Elias..hoppas det går bra.



Du å Rickard för alltid <3



Puss

2010-12-14 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0