hmmmm..

Hmmm vilken ska man välja av alla nyårsfester vi blivit bjudna till?!! Blir ett tufft val...?!!
Får väll styra upp ngt.. Det börjar ju närma sig om man säger så.. Man undrar ju vad alla ska göra? Eller alla går och väntar på att något bara ska hända och vara fixat? kanske är det bara vi som inte har ngt planerat!! jag börjar iallafall känna paniken komma..
Idag mår jag bra, är bara såå rastlös.. hade jag inte varit ledig idag så skulle jag jobbat!!! jag testade min mage igår genom att äta potatismos,gräddsås och biffar gick jätte bra :-)
Längesen man kände sig såhär ensam haha.. Ingen vill ses,Rickard vill inte röra mig och inte ens ligga i soffan brevid mig..haha..men förstår honom för usch vad detta varit hemskt..
Idag när jag tvättade kom jag på att jag verkligen behöver trosor,strumpor.. Vi behöver oxå nya sängkläder.. har typ ett sådant satin dubbel lakan..?! och vi har en dubbelmadrass..
Kan ju vänta tills rean :-)
vad ska man nu göra?? bara vila upp sig lite till :-) puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vännen! Känns som det är så varje år, det där med nyår! Trist:(

Vi ska faktiskt till Lalandia i danmark:) Ska bli jätteskoj! Kul för barnen med ju! Annars hade jag gärna styrt upp något i Färlöv! Får bli nästa år?!

Då är ni jättevälkomna hihi!



Puss på Dig!

2010-12-02 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0