3 år tillsamman!!!

På juldagen för 3 år sedan satt jag hemma hos petra på kalkon middagen och chattade med Rickard.. jag hade bestämt mig för att inte gå till grand.. men när han berättade att han skulle dit ville jag oxå hihi.. sedan träffades vi hemma hos honom på annandagen efter att jag jobbat klart! Sedan den dagen har vi inte varit i från varandra många dagar!!! såå glad att jag gick till grand den kvällen :-)
såå idag har vi tre år tillsammans hade lite planer för dagen med det blev inte som vi tänkt oss.. inatt fick rickard börja springa på toa han har blivit magsjuk.. fick höra att sofie oxå är magsjuk. jag vill inte bli det igen alltså.. kan inte sjukanmäla mig denna veckan och sedan ska vi ha nyår här på fredag har massor att fixa tills dess börjar känna paniken.. hjälp!!!
blir inbillnings sjuk oxå.. usch!! hoppas han blir frisk snart!! Har käkat pepparkorn nu :-)
Igår var det kalkonmiddagen hos Petra, fantastiskt gott!! Mmmm..
Bella fick hoppa in och arbeta på teaterbaren inatt 21-4.30 inte hunnit snacka md henne så mycket ännu men hon verkar haft kul!!
Älsklingen sover ska nog sätta mig framför tvn!!! Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0