Kära syster!

Min älskade lilla syster Sofie är inte alls bra.. Hon har varit kass ett tag igår när vi träffade henne blev jag gråt färdig hon såg hemsk ut rent ut sagt..Jätte gul och mager.. vi visste hon äntligen skulle in idag och ta prover,envis som hon är.. fick sms av henne i eftermiddags att hon inte fick komma hem :-( Hon var för sjuk för att få vara hemma..men jag tycker det är skönt att hon blev inlagd faktiskt,nu är hon i rätt händer och förhoppningsvis undersökt så dem kommer fram till något och kan hjälpa henne!!

Attila fick hämta Elias idag, sofie hämtade honom igår så skulle varit hos Sofie denna veckan iaf fram till Tor då Elias flyger till Rumänien med sin pappa!!
Hoppas det går bra för Andre med lilla Ebba!!!
Syster krya på dig!! Älskar dig!!! vill se dig såhära glad snart igen!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas hon blir frisk snart..inte alls kul när hon e såhär dålig ju :(



Tänker på er.



Puss

2010-08-02 @ 22:49:53
Postat av: Ullis

Usch...stackars Sofie...Hon ska ju få njuta nu av livet o av lilla Ebba o resten av familjen. :-( Hoppas hon blir bättre snart och får komma hem igen. Hälsa så gott! Kramar

2010-08-03 @ 08:32:26
Postat av: Anna

stackars sofie, o stackars lilla Ebba och Andre!!

Hoppas de hittar felet snart så hon kan få bli frisk o njuta av lilla familjen där hemma!



Tänker på er, kramar

2010-08-03 @ 11:23:15
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: MalinL

Tänker på er gumman!!! Pyss

2010-08-03 @ 14:20:04
Postat av: Jennie och Norah

Javisst har jag haft hårprodukter från frissan och dom är ju gudomliga!Så jag tror jag ska åka iväg dit snabbast möjligt innan mitt hår trillar av =)



Vad tråkigt med dín syster,får man fråga vad som har hänt?:( Skickar iaf en massa styrkekramar!

2010-08-03 @ 14:49:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0