Grått,trisst och regn...

Idag är det verkligen inget kul väder... Usch!!! Rickard flyttade sig från sängen till soffan typ haha,han var super trött och inte alls på topp!!!
Han kan vara värd en slappe dag på soffan tycker jag!!!!

Fick sms av linda o Robin nu det stod såhära..(dem åkte imorse dit vi oxå ska)

Heej! Hotellet är fint,billig mat vid poolen,sjukt varmt och inte ett moln på himlen..tog 10min från flygplatsen till hotellet :-)Vattnet är kristallklart och man kan hyra ac och kyl till rummet!!!

Åååå vad man längtar nu!!!!

Sitter på Landön..avlastar mamma några timmar!!! Här är lungt idag,kan bero på allt regn...
Har en timme kvar sedan blir det hem till hjärtat på soffan!!

Va på eko innan en runda och handlade lite smått nödvändigt ;-)

Imorgon ska sofie sövas ååå tänker på henne hela tiden..en vecka på sjukhuset imorgon :-(

Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack Söta vad glad jag blir! Kvällen igår slutade i katastrof, någon idiot hade gett sig på mitt partytält och skurit sönder det under tiden som vi var inne i stan. Jag vet dessutom vem det är men har ju såklart inga bevis. Så himla tråkigt bara...

Stor kram och hoppas allt är bra, var ju ett bra tag sen sist!

2010-08-08 @ 20:36:27
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Anna

va härligt det låter!! Förstår att du längtar! :)

Jag hade blivit mer sugen som icke gravid, haha!



Du, du klagade på att folk kommenterar dåligt... men du kommenterar inte så mkt hos mig heller snyft Skärpning fröken!!



Tänker på din syster! Du ska se att det ordnar sig, men usch, kan bara tänka mig om det varit mitt syskon och jag hade varit utom mig av oro!!



Kram o puss

2010-08-09 @ 17:21:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0