Fixat och slappat..

Min ända lediga dag denna veckan så idag har jag fixat lite inför semestern!! Tvättat och letar fram lite sommarkläder jag glömt bort hahaha..

Tänkte laga maj lite mat nu,får se när älsklingen kommer hem,han vara hemma 20min när han slutade idag men sedan stack ha igen.. Golf..
Hösten har inte kommit redan väll? vill ha mera sommar!!!!

Fått sms av Linda idag allt verkar vara toppen :-)

Syster ska få sova hemma inatt men ska vara tillbaka kl 8 imorgon på sjukhuset,dem gjorde inte lever grejen idag men blir ev imorgon ist!! Tänker på henne hela tiden!!!

trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh så underbart att åka på semester! Det är du verkligen värd efter allt jobb i sommar! Tänker också mycket på Sofie...hoppas hon får komma hem snart. Hälsa! Kram

2010-08-10 @ 11:40:33
Postat av: Johanna

Hihi trodde det var i söbdags ni skulle åka ;)

Ja det hade varit kul med en av varje...

Ska bli spännande att se!!!



Hoppas allt är bra men dig.

Kram

2010-08-10 @ 22:09:31
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0