Påsken är över...

Haft en underbar påsk!!!! Bella är nere på besök, mysigt!!! I fredags jobbade jag,bella och Rickard hos hans föräldrar..sedan åkte vi hem till petra och åt kalkon middag mumsigt..vi spelade lite kort och hade trevligt!!! På lördagen jobbade jag på systemet och Bella o Rickard i skoglösa.. jag åkte direkt hem till Petra när jag slutade..vi åt påskmat, barnen letade upp sina påskägg, va en mysig helg!!! vi satt uppe till halv ett och spelade kort hihih.. i söndags bestämde vi oss för att vara lediga..vi åkte till maxi,jyst och öb..lite ärende.. köpte en grill och lite annat smått!! Äntligen har jag bestämt med Jenny idag vi ska fika i em, och på söndag kommer Emelie,Fredrik,Ullis och hennes familj hit..vi ska inviga grillen då tror jag hihih.. va så längesen jag träffade alla.. så passade på att fråga alla dem på en gång haha.. ska bestämma en dag med jenny oxå när dem vill och kan hälsa på :-)

Igår va vi på väla helga dagen,jag,petra,david,philip,sofie,andre och bella :-) en del dag med lite shopping för vissa och mycket för andra haha..jag köpte inte så mycket..hittade inte riktigt vad jag sökte så hoppas stan kan ha det idag när jag ska in en runda..jätte härligt väder oxå!!
Hittade födelsedags present till malena hoppas hon blir nöjd :-)

Nej nu ska jag ta ett ryck här hemma.. puss!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ska bli såååå mysigt att äntligen ses!! Kul att E o F också kommer! Puss o Kram

2010-04-07 @ 09:58:43
Postat av: Anna

okej, vi kan lite närsom tror jag.

Två helger är bokade, den sista i april och den första i maj. Annars e vi lediga!



Kram

2010-04-07 @ 19:14:49
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0