Mys igår..

Oh igår hade vi familjen nordkvist/nilsson här och Sofie  André.. var bara meningen det skulle vara vi sen smsa jag Linda o Robin och underde vad dem gjorde en timme senare va dem oxå hos oss..vi grillade och invigde Tunnan :-) Dok badade inte jag förrän kl 00,15 typ :-) va nästan 41grader lite hett hihi men super mys!!!

Nu ska vi strax till Landön o hälsa på och få en bit mat i magen hihih :-)





Man blir ganska trött av att bada tur vi har en stoor fåtölj :-)



Linda o Robin stannade lite längre än dem andra,men linda blev oxå trött efter sitt första bad..







Som sagt linda o Robin stannade lite längre deras buss gick hem 02,40 :-) så vi badade en stund till sedan och spelade lite spel :-)
Jag skulle bara in på datan tog max 2 min när jag kom tillbaka såg det ut så hära.. då va klockan typ 02,00



hhhahahah!!

tack för igår!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lördags gumman :)



Mycket trevligt som alltid hos er :)



Puss

2010-04-26 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0